nedjelja, 24. rujna 2017.

Internacionalizacija i digitalizacija za unapređenje konkurentnosti škole- K1+ Kaunas Biennial, Digital dynamic cultural dialogue

Tradicija u kulturnom kontekstu
22. 09. 2017.

 Zadnji dan, koji je prebrzo došao, ostao je rezerviran za Victoria and Albert Museum. Najveći muzej primijenjene umjetnosti i dizajna na svijetu broji oko 4,5 milijuna izložaka, otprilike koliko i  Hrvatska broji stanovnika, a ulaz u ovakav muzej je besplatan. Naša "dnevna tema" je bila tradicija pijenja čaja u Engleskoj pa smo većinu vremena obilazili odijeljenja usko vezana uz predmet proučavanja i istraživanja.

Šetnja ovakvim muzejom bi mogla potrajati i nekoliko dana, a gotovo je nemoguće kontrolirati onu znatiželju u sebi koja bi još malo...Dječja znatiželja i ljubav prema dramskoj umjetnosti me je dovela do odjela kazališne povijesti u kojoj posjetitelji imaju priliku isprobati kostime iz raznih predstava i "odlutati" u neki drugi svijet. Odlutala sam i ja.


U realan svijet su me vratile obveze koje su naš još čekale tog dana. S mentoricom smo otišli na posljednji sastanak uz tradicionalnu englesku čajanku. Proučili smo još neke web alate, a posebno Voicethread kojeg smo obradili aplicirajući materijale prikupljene tokom šetnje muzejom.
Završni dio sastanka smo iskoristili za prikupljanje i ispunjavanje potrebne dokumentacije.


Nakon emotivnog rastanka s našom mentoricom Ritom kraj "kulturnog dijaloga" sam organizirala u vlastitom aranžmanu. Otišla sam na mjuzikl The Lion King koji igra na kazališnim daskama Lycum teatra od 1999.g. Posjet kazalištu bio je "točka na i" ove prekrasne londonske priče koja je prebrzo završila.

Nema komentara:

Objavi komentar