Očuvanje kulturnog nasljeđa
Trećeg dana edukacije imali smo organiziran posjet školi Dog Kennel Hill Primary School. Od prvog susreta s djelatnicima škole i učenicima imate osjećaj kao da ste došli negdje gdje biste se voljeli vratiti. Kako njima nastava počinje u 9 sati i svi djelatnici škole su uključeni u organizaciju početka nastavnog dana ljubazno su nas zamolili da malo pričekamo uz šalicu čaja. Zamjenica ravnatelja došla je po nas i odvela nas u dvoranu koja je na očigled imala nekoliko funkcija. Jedna od njih je bila i za prvi glazbeno jutarnji sastanak kojeg je vodila profesorica glazbene kulture. Svi učenici su aktivno sudjelovali u glazbenim izazovima uz klavirsku pratnju spomenute profesorice i učenika škole u kojem je profesorica prepoznala talent. Cijeli sastanak je protekao u ozračju poticajne psihologije pa je u skladu s tim još jedna učenica otpjevala pjesmu koju će ponoviti pred komisijom zaduženom za dodjeljivanje glazbenih stipendija. Profesorica je nekoliko puta naglasila važnost upornosti, dosljednosti i truda u bilo kojem segmentu života. Kolegice i ja smo započele šetnju školom složivši se da je takav početak radnog dana više nego inspiritivan. Dvoje prekrasnih učenika su nas proveli kroz zgradu pazeći na svaki detaljić uz beskrajnu količinu ljubaznosti. Na kraju našeg posjeta pozdravili smo se i s ravnateljem škole koji je samo zbog nas nakratko napustio sastanak kako bi nas pozdravio. Završile smo posjet pune dojmova i ideja koje ćemo sigurno primijeniti u našem radu.
Trećeg dana edukacije imali smo organiziran posjet školi Dog Kennel Hill Primary School. Od prvog susreta s djelatnicima škole i učenicima imate osjećaj kao da ste došli negdje gdje biste se voljeli vratiti. Kako njima nastava počinje u 9 sati i svi djelatnici škole su uključeni u organizaciju početka nastavnog dana ljubazno su nas zamolili da malo pričekamo uz šalicu čaja. Zamjenica ravnatelja došla je po nas i odvela nas u dvoranu koja je na očigled imala nekoliko funkcija. Jedna od njih je bila i za prvi glazbeno jutarnji sastanak kojeg je vodila profesorica glazbene kulture. Svi učenici su aktivno sudjelovali u glazbenim izazovima uz klavirsku pratnju spomenute profesorice i učenika škole u kojem je profesorica prepoznala talent. Cijeli sastanak je protekao u ozračju poticajne psihologije pa je u skladu s tim još jedna učenica otpjevala pjesmu koju će ponoviti pred komisijom zaduženom za dodjeljivanje glazbenih stipendija. Profesorica je nekoliko puta naglasila važnost upornosti, dosljednosti i truda u bilo kojem segmentu života. Kolegice i ja smo započele šetnju školom složivši se da je takav početak radnog dana više nego inspiritivan. Dvoje prekrasnih učenika su nas proveli kroz zgradu pazeći na svaki detaljić uz beskrajnu količinu ljubaznosti. Na kraju našeg posjeta pozdravili smo se i s ravnateljem škole koji je samo zbog nas nakratko napustio sastanak kako bi nas pozdravio. Završile smo posjet pune dojmova i ideja koje ćemo sigurno primijeniti u našem radu.
Nema komentara:
Objavi komentar